CZ   EN   SK  FR
BI helper logo
  • Homepage
  • BI tips
  • News
  • BI suppliers
  • About us
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Logo - Intelligent Technologies, s.r.o.

Intelligent Technologies, s.r.o.

  • Overview
  • Products
  • Evaluation
  • References

Česká konzultační a vývojářská společnost Intelligent Technologies pomáhá svým klientům dělat lepší rozhodnutí. Společnost implementuje a dodává řešení v oblasti business intelligence a data warehousingu.


« BACK TO LIST OF SUPPLIERS

Cloudový datový sklad a reporting

Klíčový produkt, který přináší výhody cloudového nasazení do oblasti datové analytiky. Zákazník získá na míru ušité funkční řešení, které pokryje jeho potřeby pro reportování a distribuci informací ve firmě. Nasazení u zákazníka začíná analýzou potřeb zadavatele, inventurou datových zdrojů a nastavením rozsahu implementace. Poté se v Azure vytvoří zákaznické prostředí, kde se aktivují potřebné služby (SQL Database, Analysis Services, Power BI, …). Následně je vytvořen datový sklad (databáze) podle požadavků, je nastaveno nahrávání dat z datových zdrojů (lokálních i jiných), vytvoří se analytické kostky a atraktivní reporty. Výhody cloudového datového skladu: • Úspory – zákazník platí za využité služby, jednotlivé komponenty se dají škálovat podle vzrůstajících potřeb. Zároveň odpadají počáteční jednorázové investice do HW a licencí. • Bezpečnost – prostředí množství bezpečnostních certifikátů • Libovolnou dostupnost – k informacím lze (zabezpečeně) přistupovat odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení • Bezúdržbovost – systém nevyžaduje technický dozor, záplatování, ani odstávky

Retail BI

Retail BI je cloudový datový sklad, který tvoří zákad pro reportingové řešení obchodních firem. Reporting poskytne přístup k údajům o vývoji prodejů a cen, skladových pohybech, ale i návštěvnosti prodejen nebo webových stránek, efektivitě zaměstnanců a mnoha dalším klíčovým ukazatelům, které umožňují efektivní rozhodování. Výhody cloudového datového skladu: • Úspory – zákazník platí za využité služby, jednotlivé komponenty se dají škálovat podle vzrůstajících potřeb. Zároveň odpadají počáteční jednorázové investice do HW a licencí. • Bezpečnost – prostředí množství bezpečnostních certifikátů • Libovolnou dostupnost – k informacím lze (zabezpečeně) přistupovat odkudkoliv, za jakékokoliv zařízení • Bezúdržbovost – systém nevyžaduje technický dozor, záplatování, ani odstávky Vhodné pro: - Obchodní firma bez stávajícího reportingového řešení - Obchodní firma, která potřebuje renovovat stávající reportingové řešení (zastaralost nebo nespokojenost se stávajícím řešením )

Zobrazování dat z výroby a senzorů

Řešení umožní firmám zachytit, uložit a vytěžit informace z proudu dat produkovaného senzory, zařízeními nebo aplikacemi. V současné chvíli tato data nejspíš nebudou vůbec ukládána, nebo jsou někde uložena, ale bez dalšího zpracování a vytěžení. Cílem je začít s daty aktivně pracovat, začít je zachycovat a ukládat (také pro budoucí zpracování). Mezi první příklady použítí těchto dat je zobrazení aktuálního stavu (real-time dashboard) nebo predikce budoucího vývoje. Cílová skupina: firmy s možností práce s real-time informacemi, což můžou být výrobní data (proud dat z výrobní linky nebo jednotlivých strojů), nebo jakékoliv senzory (například pokrytí obchodního centra, budovy nebo prodejní plochy). Azure komponenty • Power BI • IOT/Event hub • Stream Analytics • Data Lake • HDInsight • Azure ML

Datový sklad a reporting

Pomůžeme vám zefektivnit firemní reporting a efektivněji těžit informace z vašich dat a manažerských informačních systémů. Ve vaší firmě tak všichni budou dostávat potřebné informace včas a v odpovídající kvalitě a formátu. Všechna data pohromadě v datovém skladu: Zmapujeme informační toky a potřeby informací napříč vaší společností. Propojíme všechny vaše manažerské informační systémy do jedné reportovací databáze, takže vše potřebné budete mít na jednom místě. Master Data Management: Nedostal se k někomu aktuální ceník? Změnily se kódy pro označování klientů? Připravíme pro vás řešení, díky kterému budou všechna oddělení firmy pracovat s jednotnými daty. Automatické reporty dostupné odkudkoli: Zapomeňte na kopírování čísel z různých systémů do jednoho excelového sešitu. Je to úkol pro roboty, ne pro lidi. Vytvoříme vám interaktivní dashboardy, které se budou automaticky aktualizovat. Vy tak budete mít prostor pro myšlení a rozhodování – od počítače, tabletu i telefonu. Naše řešení byla oceněna v prestižní soutěži Microsoft Awards. Ke každému novému projektu přistupujeme s pečlivostí, pokorou a snahou uspokojit zákazníka ve všech jeho potřebách.

« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Nobody has evaluated this supplier yet
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS

SCHENKER spol.s r.o.

Cílem projektu pro společnost Schenker bylo vytvořit jednotný manažerský informační systém pro řízení a optimalizaci klíčových oblastí společnosti. Systém byl vytvořen na míru požadavkům a specifikům zákazníka s důrazem na jednotnost a spolehlivost celého systému. Nejednotnost pohledů jednotlivých oddělení byla hlavním úskalím, se kterým jsme se museli vypořádat. V některých případech jsme tak dokonce napomohli ke sjednocení firemním procesů a toků informací napříč organizací. Díky tomuto projektu má zákazník potřebné informace vždy včas a korektně. Mezi hlavní oblasti robustního řešení patří finanční konsolidace, obchod a zejména samotný provoz (logistika).

Number of employees: 1000 - 1499 zaměstnanců
Turnover: 1 500 000 000 Kč a více
Website: www.schenker.cz
Reference detail

Marks and Spencer Czech Republic, a.s.

Cílem projektu bylo nahradit nevyhovující přehledy generované procesem přímo z informačního a pokladního systému a vytvořit tak jednotný analytický a reportovací nástroj pro řízení a optimalizaci prodejních aktivit společnosti. Mimo vytvoření validního datového skladu pokrývajícího různorodé datové zdroje bylo potřeba vyvinout zcela nový reportovací systém, který pokrývá zásadní firemní agendy. Mezi hlavní oblasti robustního řešení patří finanční konsolidace, obchod a marketing, logistika, sklady, HR nebo například věrnostní klientský program.

Number of employees: 500 - 999 zaměstnanců
Turnover: 1 500 000 000 Kč a více
Website: http://global.marksandspencer.com/cz/cs/
Reference detail
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Number of employees:10 - 19 zaměstnanců
Number of consultants:15
Number of programmers:12
Years on the market:11
Number of implementations:50
Active customers:35
Turnover 2024: 10 000 000 - 29 999 999 Kč

Hodnotit dodavatele


Send message to supplier

Some text (1-2 rows)

Some text (1-2 rows)

LinkedIn Youtube
© 2025 SMIT Services s.r.o.
731 542 630 info@vyber-sw.cz
  • newsletter
  • Terms and conditions